به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری قرچک به صورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است.
وي با بیان اینکه مشارکت شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک روند رو به رشدی دارد، اظهار کرد: شیوه کار کارکنان سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری به این صورت است که پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ توسط کارکنان این واحد به حوزه های مربوطه ارجاع داده می شود تا در اسرع وقت به مشکل شهروندان رسیدگی شود.
خرمی شریف بیان داشت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری از ۴ سال گذشته تا به امروز مردم قرچک، ۱۶ هزار و ۴۵۰ تماس با این سامانه برقرار کرده اند.
شهردار قرچک گفت: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان مي دهد، موضوعاتي مانند لکه گيري آسفالت با ۳۸۲۱ تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با ۱۳۸۹ تماس، امور مربوط به فضای سبز و تجهیزات بوستانها با ۹۲۵ تماس، طعمه گذاری و رفع مزاحمت سگهای ولگرد با ۵۲۶ تماس، تعمیر و ترمیم جدول با ۵۶۵ تماس، سد معبر با ۷۴۴ تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با ۵۰۹ تماس و جمع آوري زباله، نخاله، نظافت محله ها با ۵۵۴ تماس، درخواست نصب سطل زباله با ۲۳۸ و سایر موراد مطرح شده در حوزه های مختلف با ۶۳۲۳ تماس در مطالبات شهروندان طی سال ۹۶ تا به امروز قرار داشته است.
وی در پايان، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی ميتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعاليت هاي شهرداري قرچک دارند با شماره سه رقمي ۱۳۷ تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز مي کند آن است که در خواست هاي ثبت شده به صورت شفاف قابل پيگيري است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد ميتواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.
شهردار قرچک از ثبت 16 هزار و 450 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي سال 96 تا به امروز خبر داد.
ثبت دیدگاه