به گزارش خبرساز ایران، این نشست خبری با حضور حجتالاسلام حجتالله اسماعیلی رئیس هیئت امناء، دکتر علیرضا ساعد مدیرعامل و دکتر سید هادی قریشی مسئول فنی درمانگاه دارالشفاء حضرت مهدی(عج) شهرستان قرچک، عصر دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
رئیس هیئت امناء درمانگاه دارالشفاء حضرت مهدی(عج) شهرستان قرچک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اطلاع رسانی در جمهوری اسلامی برای مدیران یک وظیفه است و باید مردم را در جریان امور قرار بدهند.
حجتالاسلام اسماعیلی افزود: این درمانگاه یکی از مهمترین مراکز درمانی در قرچک بود که در دوران کرونا به صورت شبانه روزی در خدمت مراجعان بود و نقش اثرگذاری را در این خصوص ایفا کرد.
مدیرعامل درمانگاه دارالشفاء قرچک نیز در جمع خبرنگاران گفت: در سه ماهه اول سال بیش از ۹۹ هزار مراجعه کننده در درمانگاه پذیرش شده اند و روند درمان خود را در بخش های مختلف پیگیری گرده اند.
علیرضا ساعد ادامه داد: درمانگاه دارالشفاء شامل بخش های مختلف همچون اورژانس، قلب، تخصصی، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز، دندان پزشکی، چشم پزشکی و … است و در طول سال به بخش مهمی از شهروندان در این بخش ها خدمات ارائه می شود.
وی بیان داشت: واحد مددکاری در این درمانگاه خیریه، در راستای خدمات به مددجویان فعالیت میکند و در این خصوص اقدامات زیادی انجام شده است که در آینده، توسعه خواهد یافت.
همچنین در ادامه، دکتر سید هادی قریشی مسئول فنی درمانگاه دارالشفاء حضرت مهدی(عج) شهرستان قرچک به ارائه گزارشی درخصوص تعداد پزشکان و پرستاران و امور فنی درمانگاه پرداخت.
در پایان این نشست، از خبرنگاران حاضر تجلیل شد و عکسی به یادگار نیز گرفته شد.
مشروح نشست خبری مدیران درمانگاه خیریه دارالشفاء حضرت مهدی(عج) شهرستان قرچک را اینجا گوش کنید:
ثبت دیدگاه