به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به صورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات و معضلات شهری تا حصول نتیجه و رفع مشکلات هستند.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری از فروردین ۱۴۰۰ تا به امروز مردم فهیم قرچک، ۴ هزار و ۷۷۴ تماس با این سامانه برقرار کرده اند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان مي دهد، موضوعاتي مانند لکه گيري آسفالت با ۱۱۱۵ تماس، نظافت جداول و طعمه گذاری با ۷۲۴ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۶۱۴ تماس، نظافت محل و جمع آوری زباله و نخاله با ۴۶۷ تماس، حوزه عمران( نصب و تعمیر پل، دریچه، جدول و کفپوش) با ۳۷۸ تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با ۳۷۶ تماس و سایر موراد مطرح شده در حوزه های مختلف با ۱۱۰۰ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
شهردار قرچک خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی ميتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعاليت هاي شهرداري دارند با شماره سه رقمي ۱۳۷ تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند.
شهردار قرچک از ثبت 4 هزار و 774 تماس با سامانه 137 مدیریت شهری در سال 1400 خبر داد.
ثبت دیدگاه