به گزارش خبرساز ایران، به طور معمول عکس های کاور بخشی از حساب کاربری فیس بوک هستند و برای جذابیت بیشتر پروفایل طراحی شده اند. در حال حاضر واتس اپ و فیس بوک هر دو به شرکت متا تعلق دارند و تعجبی ندارد برخی ویژگی های یکسانی داشته باشند.
البته شبکه های اجتماعی دیگر نیز از این ویژگی استفاده می کنند، به عنوان مثال توئیتر نیز ویژگی عکس کاور را برای کاربرانش ارائه می کند.
واتس اپ نمونه اولیه این ویژگی را در نسخه بتا خود عرضه کرده و اکنون نیز آن را فقط برای حساب های کاربری تجاری آزمایش می کند.
با این وجود ممکن است ویژگی مذکور در آینده برای عموم کاربران عرضه شود. وب سایت WABetaInfo که ویژگی های جدید را فاش می کند، تست قابلیت آزمایشی عکس کاور را رصد کرده است.
در خبری در این وب سایت آمده است: واتس اپ مشغول توسعه یک ویژگی جدید است که به کاربران جازه می دهد عکس کاور به پروفایلشان اضافه کنند. این پیام رسان تصمیم دارد کلید دوربین در تنظیمات حساب کاربری تجاری را اضافه کند. کاربر می تواند برای عکس کاور، تصویری از گالری دستگاه انتخاب کند. هنگامیکه کاربران دیگر (از جمله کاربران عادی واتس اپ) از پروفایل حساب تجاری کاربر بازدید می کنند، می توانند عکس کاور را ببینند.
ثبت دیدگاه