به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به صورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ شهرداری در شش ماه اول سال تا به امروز مردم فهیم قرچک، ۲ هزار و ۵۲۵ تماس با این سامانه برقرار کرده اند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان مي دهد، موضوعاتي مانند لکه گيري آسفالت با ۵۰۰ تماس، نظافت جداول و طعمه گذاری با ۴۰۵ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۲۸۶ تماس، نظافت محل و جمع آوری زباله و نخاله با ۲۸۳ تماس، سد معبر با ۱۵۱ تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با ۲۲۸ تماس و سایر موراد مطرح شده در حوزه های مختلف با ۶۷۲ تماس در مطالبات شهروندان طی شش ماه اول سال ۱۴۰۰ قرار داشته است.
وی در پايان، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی ميتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعاليت هاي شهرداري دارند با شماره سه رقمي ۱۳۷ تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز مي کند آن است که در خواست هاي ثبت شده به صورت شفاف قابل پيگيري است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد ميتواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.
شهردار قرچک از ثبت 2 هزار و 525 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي شش ماه اول سال 1400 خبر داد.
ثبت دیدگاه