به گزارش خبرساز ایران، ما در این مقاله قصد داریم به آموزش برخی از مهمترین نکاتی که می تواند به شما در بالا بردن بازدید استوری کمک کند، بپردازیم.
از هشتگهای مناسب استفاده کنید
با توجه به تمرکزی که اینستاگرام روی هشتگها گذاشته، زمان مناسبی است که به سراغ آنها برای استوریها بروید. هشتگهای مرتبط و مناسب میتوانند بازدید استوریهایتان را افزایش دهند.
اینستاگرام به شما اجازه میدهد که تنها ۱۰ هشتگ به هر استوری اضافه کنید که برای جلب توجه مخاطبین کافی به نظر میرسد. حالا کاربران اینستاگرام میتوانند هشتگها را دنبال کنند و شما با استفاده از این ابزار میتوانید به کاربران فعال دسترسی پیدا کنید. اگر نمیخواهید دنبالکنندگان خود را با هشتگها بمباران کنید، میتوانید سایز آنها را کاهش دهید و روی آنها یک استیکر قرار دهید.
از تگ موقعیت استفاده کنید
زمانی که کاربری در اینستاگرام موقعیت خاصی را جستجو میکند، میتواند استوریهای مربوط به این موقعیت را ببیند. از آنجایی که اینستاگرام محتوای تولیدی درباره مناطق مختلف را نمایش میدهد، استوری شما شانس بالایی برای نمایش پیدا میکند.
به پیامها پاسخ دهید
شاید اینکار از سوی شما بیاهمیت تلقی شود، اما برای فرد مقابل اهمیت بالایی دارد. پاسخ دادن به ریپلای فالوور، میتواند شروعکننده یک گفتگو و آغاز یک ارتباط باشد. باید به این موضوع توجه داشته باشید که با ارتباط با افراد، آنها بیشتر به شما توجه میکنند که این موضوع به معنای مشاهده بیشتر استوریهای شما در آینده خواهد بود.
عمر استوریهای شما ۲۴ ساعت است، بنابراین اگر فردی در این مدت صفحه شما را چک نکند، آن را نمیبیند. اما اگر کاری کنید که استوریها برای همیشه باقی بمانند، چه اتفاقی رخ میدهد؟ با اینکار مسلما بازدید آنها بیشتر میشود.
برای چنین کاری از ویژگی هایلایت استفاده کنید. استوریهایی که هایلایت میشوند، در بخش مخصوصی در پروفایل شما تا زمانی که آنها را پاک کنید، نمایش داده میشوند. بنابراین فالوورها میتوانند هر زمانی که میخواهند، آنها را ببینند که نتیجهاش، افزایش بازدید این استوریها خواهد بود.
استوریهای هایلایت شده زیر بخش بیوگرافی اینستاگرام به نمایش گذاشته میشوند، بنابراین توجه افرادی که به پروفایل شما سر میزنند را جذب میکند. با ساخت چندین هایلایت، میتوانید افراد بیشتری را به آنها جذب کنید.
برای کاربری که هدفش افزایش بازدید استوری اینستاگرام است، یکی از اهدافش باید اطلاع از بهترین زمان برای اشتراکگذاری آنها باشد. بر اساس کشوری که در آن زندگی میکنید، این زمان میتواند متفاوت باشد. علاوه بر این، میتوانید با کمی آزمون و خطا به چنین ساعتی پی ببرید.
اگرچه این احتمال وجود دارد که نتوانید همیشه در بهترین زمان استوریهایتان را به اشتراک بگذارید، اما از گذاشتن استوری در بدترین زمان هم جلوگیری کنید. همانطور که گفتیم، برای دستیابی به بهترین زمان باید آزمون و خطا کنید، البته پس از تحلیل رفتار فالوورهای خود باید دست به چنین کاری بزنید.
دنبالکنندگان وفادار را منشن کنید
زمانی که فردی را منشن کنید، برای آنها نوتیفیکیشن فرستاده میشود و میتوانند آن را به استوری خود هم اضافه کنند. زمانی که دوست شما این استوری را دوباره استوری میکند، فالوورهایش آن را میبینند. این احتمال وجود دارد که برخی از آنها به پروفایل شما سر بزنند و در نهایت دنبالتان کنند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که برای تمام استوریهای خود، دیگران را منشن نکنید.
گذاشتن مداوم استوری
اگر روش دوم را در پیش بگیرید، شانس رسیدن استوریهای خود به فالوورهایتان را کاهش میدهید. اگرچه شاید برایتان تعجببرانگیز باشد، اما پست مداوم استوریها میتواند نقش مهمی در افزایش بازدید ایفا کند.
بر اساس الگوریتم اینستاگرام، بهتر است استوریهای بیشتری داشته باشید. یک فالوور تنها میتواند چهار استوری را به صورت همزمان در صفحه اصلی مشاهده کند. بنابراین شما باید بطور دائما استوری پست کنید تا همچنان قابل مشاهده باشید. پست فعالانه در بازههای زمانی منظم، شانس مشاهده استوریها را افزایش میدهد.
گذاشتن استوریهای قابل اشتراک
استوری میتواند موجب رشد و محبوبیت صفحه شما شود.
با تشویق فالوورها به اشتراک استوریهای شما درون پروفایلشان، میتوانید بازدیدهای بیشتری بدست آورید. یکی از بهترین کارها برای رسیدن به این هدف، پست کردن استوریهای قابل اشتراک است.
افزودن نام کاربری اینستاگرام خود به استوریها میتواند ایده مناسبی باشد. با اشتراکگذاری بیشتر استوری شما توسط افراد، بازدید آن افزایش مییابد که نتیجهاش افزایش فالوور خواهد بود.
ثبت دیدگاه