به گزارش خبرساز ایران، یاقوتی مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر اظهار داشت: مشترکانی که لوازم برقی خانگی آنها به دلیل نوسان برق دچار مشکل شده است، با مراجعه به سایت bime.tavanir.org.ir می توانند اقدام به اعلام خسارت و دریافت مبلغ کنند.
وی گفت: کارشناسان شرکت توانیر برای تعیین خسارت وارد شده ابتدا مشاهده می کنند که در زمان خرابی لوازم برقی، آیا خطوط برقی آن ساختمان از نوسان یا قطعی برق دچار مشکل شده بوده یا خیر و در صورتی که در آن زمان هیچ اختلال برقی رخ نداده باشد، هیچ خسارتی به حساب فرد واریز نمی شود.
یاقوتی افزود: به هر حال مشترکان در فرآیند تعیین خسارت اقدام به معرفی حساب بانکی خود و شماره شبای کارت بانکی خود می کنند و در صورت تایید کارشناسان، مبلغ به حساب آنها واریز می شود.
ثبت دیدگاه