به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمي شريف اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری بهصورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهادها، انتقادات و مشکلات شهروندان است.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در شش ماه اول سال شهروندان، ۳ هزار و ۶۶۴ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده اند.
وی افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان میدهد، موضوعاتي مانند آسفالت با ۸۶۵ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۷۶۵ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۳۳۶ تماس، سد معبر با ۲۸۱ تماس، جمعآوری سگهای ولگرد و طعمهگذاری با ۲۲۰ تماس، حوزه عمرانی با ۴۷۴ تماس، حملونقل و ترافیک با ۱۳۱ تماس، حوزه شهرسازی (ساختوساز) با ۲۵۸ تماس و سایر موارد مطرحشده با ۳۳۴ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمي شريف گفت: شهروندان میتوانند هرگونه درخواست يا پيشنهاد در رابطه با فعالیتهای شهرداري را با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند.
ثبت دیدگاه