حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳ 25 جماد ثاني 1446 Thursday, 26 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6679 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1×
ثبت ۶۳۵۵ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک در سال ۱۴۰۲
09 اردیبهشت 1403 - 18:56
0
شهردار قرچک از ثبت ۶۳۵۵ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری طي سال ۱۴۰۲ توسط شهروندان خبر داد.
پ
پ

به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات شهروندان است.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ شهروندان، ۶ هزار و ۳۵۵ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان می‌دهد، موضوعاتي مانند لکه‌گیری آسفالت با ۱۵۰۹ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۱۰۴۶ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۹۵۶ تماس، سد معبر با ۵۵۱ تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و طعمه‌گذاری با ۴۰۸ تماس، حوزه عمرانی با ۵۸۸ تماس، حوزه شهرسازی (ساخت‌وساز) با ۴۷۱ تماس و سایر موارد مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف با ۸۲۶ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمي شريف گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه درخواست يا پيشنهاد در رابطه با فعالیت‌های شهرداري دارند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.