به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک بهصورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهادها، انتقادات و مشکلات شهروندان است.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ شهروندان، ۶ هزار و ۳۵۵ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کردهاند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان میدهد، موضوعاتي مانند لکهگیری آسفالت با ۱۵۰۹ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۱۰۴۶ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۹۵۶ تماس، سد معبر با ۵۵۱ تماس، جمعآوری سگهای ولگرد و طعمهگذاری با ۴۰۸ تماس، حوزه عمرانی با ۵۸۸ تماس، حوزه شهرسازی (ساختوساز) با ۴۷۱ تماس و سایر موارد مطرحشده در حوزههای مختلف با ۸۲۶ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمي شريف گفت: شهروندان میتوانند هرگونه درخواست يا پيشنهاد در رابطه با فعالیتهای شهرداري دارند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند.
شهردار قرچک از ثبت ۶۳۵۵ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری طي سال ۱۴۰۲ توسط شهروندان خبر داد.
ثبت دیدگاه