به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمی شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک بهصورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهادها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه بهصورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در ۹ ماه امسال تا به امروز مردم قرچک، ۴ هزار و ۶۷۴ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کردهاند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان میدهد، موضوعاتي مانند لکهگیری آسفالت با ۱۱۴۸ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۸۵۷ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۵۲۷ تماس، سد معبر با ۳۹۶ تماس، جمعآوری سگهای ولگرد و طعمهگذاری با ۳۳۷ تماس، حوزه عمرانی با ۴۳۲ تماس، حوزه شهرسازی(ساختوساز) با ۳۵۰ تماس و سایر موارد مطرحشده در حوزههای مختلف با ۶۲۷ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمی شريف در پايان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعالیتهای شهرداري دارند با شماره سهرقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز میکند آن است که درخواستهای ثبتشده بهصورت شفاف قابلپیگیری است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.
ثبت دیدگاه