حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ دی , ۱۴۰۳ 26 جماد ثاني 1446 Friday, 27 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6679 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1×
ثبت ۴۶۷۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک تا دی ۱۴۰۲
17 دی 1402 - 11:22
0
خرمی شریف خبر داد: شهردار قرچک از ثبت ۴۶۷۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی ۹ ماه سال ۱۴۰۲ خبر داد.
پ
پ

به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمی شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به‌صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در ۹ ماه امسال تا به امروز مردم قرچک، ۴ هزار و ۶۷۴ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.

این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان می‌دهد، موضوعاتي مانند لکه‌گیری آسفالت با ۱۱۴۸ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۸۵۷ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۵۲۷ تماس، سد معبر با ۳۹۶ تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و طعمه‌گذاری با ۳۳۷ تماس، حوزه عمرانی با ۴۳۲ تماس، حوزه شهرسازی(ساخت‌وساز) با ۳۵۰ تماس و سایر موارد مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف با ۶۲۷ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.

خرمی شريف در پايان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی می‌توانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعالیت‌های شهرداري دارند با شماره سه‌رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز می‌کند آن است که درخواست‌های ثبت‌شده به‌صورت شفاف قابل‌پیگیری است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد می‌تواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.