حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ دی , ۱۴۰۳ 26 جماد ثاني 1446 Friday, 27 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6679 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1×
ثبت ۲۸۲۹ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک  در شش ماه اول ۱۴۰۲
01 آبان 1402 - 14:00
0
شهردار قرچک از ثبت 2 هزار و 829 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طي شش ماه اول سال 1402 خبر داد.
پ
پ

به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهاد‌ها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به‌صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ شهرداری در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ تا به امروز مردم عزیز قرچک، ۲ هزار و ۸۲۹ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده‌اند.

این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان می‌دهد، موضوعاتي مانند لکه‌گیری آسفالت با ۷۲۰ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۵۳۰ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۲۳۰ تماس، سد معبر با ۲۴۱ تماس، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و طعمه‌گذاری با ۱۷۱ تماس، حوزه عمرانی با ۲۶۹ تماس، حوزه شهرسازی (ساخت‌وساز) با ۲۲۶ تماس و سایر موارد مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف با ۴۴۲ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.

خرمی شريف در پايان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی می‌توانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعالیت‌های شهرداري دارند با شماره سه‌رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند.

وی افزود: آنچه خدمات اين سامانه را متمايز می‌کند آن است که درخواست‌های ثبت‌شده به‌صورت شفاف قابل‌پیگیری است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد می‌تواند علت عدم انجام آن را پيگيری و از جزئيات مطلع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.