به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک بهصورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهادها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه بهصورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ شهرداری در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ تا به امروز مردم عزیز قرچک، ۲ هزار و ۸۲۹ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کردهاند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسيده با این سامانه نشان میدهد، موضوعاتي مانند لکهگیری آسفالت با ۷۲۰ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۵۳۰ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۲۳۰ تماس، سد معبر با ۲۴۱ تماس، جمعآوری سگهای ولگرد و طعمهگذاری با ۱۷۱ تماس، حوزه عمرانی با ۲۶۹ تماس، حوزه شهرسازی (ساختوساز) با ۲۲۶ تماس و سایر موارد مطرحشده در حوزههای مختلف با ۴۴۲ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمی شريف در پايان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعالیتهای شهرداري دارند با شماره سهرقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند.
وی افزود: آنچه خدمات اين سامانه را متمايز میکند آن است که درخواستهای ثبتشده بهصورت شفاف قابلپیگیری است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پيگيری و از جزئيات مطلع شود.
ثبت دیدگاه