به گزارش خبرساز ایران، دکتر رضا سهمدینی عصر شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ در سالروز ۶۳ سالگی تأسیس بانک رفاه کارگران ایران، درجمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی استان تهران اظهار داشت: بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۱۳۳۸ کشور و ماده ۳۸ سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی های طبقه کارگر در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۳۹ تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین ۱۳۴۰ با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.
وی افزود: بانک رفاه، بانک تجاری شناخته شده، با ۶۲ سال تجربه در ارائه خدمات بانکی، بهره مندی از ۱۰۴۸۳ نیروی انسانی و در اختیار داشتن ۱۰۱۵ شعبه فعال در سراسر کشور، می کوشد از طریق ارائه مطلوب انواع خدمات بانکی، رضایت عموم اقشار جامعه را تامین کند.
معاون مدیرعامل در امور سرمایه انسانی و مشاور مدیرعامل بانک رفاه کارگران ایران ادامه داد: این بانک با برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه انسانی خود، در اجرای سیاستهای کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش صادرات کالاهای غیرنفتی و تولیدات صنعتی و کشاورزی، خدمات ارزشمندی به صادرکنندگان کشور ارائه میدهد.
وی اضافه کرد: بانک رفاه از نظر بانک های معتبر بین المللی، یکی از خوشنام ترین بانکهای تجاری محسوب می شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک های تراز اول دنیا، نیازهای مشتریان خود در عملیات بانکی بین المللی را مرتفع می سازد.
دکتر سهمدینی بیان داشت: بانک رفاه از بدو تأسیس تاکنون همواره خدمت رسانی به آحاد مردم و جلب رضایت آنان را سرلوحه راه خود قرار داده و در این راستا با بهرهگیری از نیروهای دانشی و متعهد و در سایه اخلاق حرفه ای به تلاش در جهت پیشرفت کشور، تکریم ارباب رجوع، توسعه و بهبود شبکه شعب، طراحی و ارائه خدمات جدید و به کارگیری بانکداری الکترونیک پرداخته است.
وی افزود: از دستاوردهای مهم بانک در سالهای اخیر میتوان به کسب رتبه برترین دستگاه در زمینه تکریم مشتریان در گروه بانک و بیمه در سالهای متوالی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد iso 9001 و اخذ گواهینامه مربوطه به عنوان اولین بانک خاورمیانه در سال ۱۳۷۸ و تداوم همه ساله آن تاکنون اشاره کرد.
معاون مدیرعامل در امور سرمایه انسانی و مشاور مدیرعامل بانک رفاه کارگران ایران ادامه داد: این بانک با اتکال به یاری خداوند بزرگ و با تلاش همه همکاران ساعی و بهرهگیری از تجربیات سالیان طولانی برآن است که با مشارکت جمعی و تمرکز بر سرمایهگذاری در توسعه زیرساختهای صنعتی، به اجرای کامل قانون بانکداری بدون ربا پرداخته و نیز در زمینه گسترش بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از اهداف استراتژیک در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کوشا بوده و همواره در تکاپوست تا بتواند به عنوان عضوی از جامعه بانکی کشور، چشماندازی روشن در عرصه خدمتگزاری در طول سالیان در پیش رو ترسیم کند.
وی اظهار داشت: کمک به افراد و خانوادههای نیازمند، حمایت از صنعت، تولید و اشتغال، حمایت از ورزش، حمایت و حفاظت از محیط زیست، حمایت از نظام آموزش و پرورش و دانش آموزان بی بضاعت و حمایت از نظام سلامت کشور سرفصلهای برنامهها و اقدامات بانک رفاه در حوزه مسئولیتهای اجتماعی است.
دکتر سهمدینی افزود: کمک به مراکز پژوهشی و دانشگاهی، حمایت از انجمنهای خیریه و عامالمنفعه و ارائه خدمات و امکانات بانک به اقشار مختلف جامعه اعم از فرهنگیان و پرستاران، بخشی از برنامههای بانک رفاه به این منظور است.
وی یادآور شد: مواردی همچون کمک مالی به آستانه حضرت معصومه (س)، اهداء البسه زمستانی به کودکان مناطق محروم، حمایت مالی از ورزش کارگری، کمک به انجمن حمایت از بیماران کلیوی، تالاسمی و سرطانی، توزیع بستههای فرهنگی در مدارس، اهداء تجهیزات پزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان ها از جمله این برنامهها بوده است.
معاون مدیرعامل در امور سرمایه انسانی و مشاور مدیرعامل بانک رفاه کارگران ایران در ایام سالروز تأسیس این بانک گفت: افتخار «بانک رفاه» خدمت به بازنشستگان و تکریم آنان در کنار افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است و هرروز برای بهبود ارائه خدمات به این اقشار محبوب و عزیز جامعه تلاش جدی میشود.
گفتنی است، در پایان این نشست صمیمی، دکتر سهمدینی معاون مدیرعامل در امور سرمایه انسانی و مشاور مدیرعامل بانک رفاه کارگران ایران از خبرنگاران حاضر، به پاس همراهی و همیاری با این بانک و انعکاس مشکلات مردم استان تهران تقدیر و تجلیل کرد.
ثبت دیدگاه