حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳ 12 ربيع أول 1446 Sunday, 15 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6619 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1×
ثبت ۲۱۳۷ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی ۶ ماهه دوم سال ۹۹
25 اسفند 1399 - 9:34
3
خرمی شریف خبر داد:

شهردار قرچک از ثبت ۲۱۳۷ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طي ۶ ماهه دوم سال ۹۹ خبر داد.

پ
پ

به گزارش خبرساز ایران، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان است.
وی افزود: مشارکت شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری روند رو به رشدی داشته و این تماس ها موجب میشود مدیریت شهری در حل مشکلات تلاش مضاعف داشته باشد.
این مدیر شهری اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری، در شش ماهه دوم سال ۹۹ مردم قرچک، ۲۱۳۷ تماس با این سامانه برقرار کردند که آمار به ثبت رسیده نشان می دهد موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت با ۵۸۳ تماس، امور مربوط به فضای سبز ۳۰۸ تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با ۲۵۱ تماس، حوزه رفع مزاحمت های شهری (سدمعبر) با ۱۸۹ تماس، جمع آوری زباله، نخاله و نظافت محله ها با ۳۱۵ تماس و سایر موضوعات شهری ۴۹۱ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمی شریف در پایان با بیان اینکه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری قرچک درگاه ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت های شهرداری دارند با شماره سه رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات این سامانه را متمایز می کند آن است که در خواست های ثبت شده به صورت شفاف قابل پیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.